Muistatteko, kun lapsena sai niitä tylsiä lahjoja, joiden arvon ymmärsi vasta vuosien päästä? NK:lla on uusi mainokampanja, jossa valituille tuotteille on myönnetty 30 vuoden vaihto- ja palautusoikeus. Ne voi palauttaa siis vielä vuonna 2041. Mukaan on valittu sellaisia tuotteita, joista ennustetaan tulevaisuuden klassikoita - esimerkiksi Tom Dixonin Copper Shade -lamppu. Mitäs mieltä olette valituista tuotteista? Ovatko ne tulevaisuuden klassikoita? Kampanjan mainoskuvat ovat kyllä oivaltavia!
Do you recall those dull birthday presents as a kid that you learned to appreciate first when you grew older? NK has a new campaign for a few carefully chosen products, classics of the future. It's a purchase on approval for 30 years - meaning that you (or your child for that matter) can return the product until the year 2041. Tom Dixon's Copper shade is one of the chosen products. I'm loving the pictures of the campaign. Do You see Dixon's lamp, for example, as a future classic?
Photo: NK
Onpa hauska idea!
VastaaPoistaAnu
Tosi makee toi kuparilamppu!
VastaaPoistaNää kuvat on vaan niin parhaat.
VastaaPoista